Ipoh mali..

p1010096-medium1

Bersama Menteri Besar Perak Dato' Seri Ir Hj Mohammad Nizar

Pada bulan Ogos lepas sempena Muktamar Pas yang diadakan di Ipoh Perak, saya sempat mengadakan Jualan mutiara sabah di expo muktamar tersebut.

Ini adalah kedatangan saya setelah kali terakhir datang ke Ipoh pada 2005. Masa tersebut saya outstation ketika masih bertugas di KL.

Tidak banyak berubah, tapi suasana politiknya sedikit berlainan kerana sebelum pilihanraya lalu Perak di bawah Barisan Nasional kini di bawah Pakatan Rakyat.

Apapun terima kasih pada orang-orang Ipoh. Moga bertemu lagi jika dipanjangkan umur

3 Komen »

  1. mizi said

    sy berminat utk membeli mutiara.mcm mana harga utk mutiara.terima kasih..

  2. saiful said

    salam,

    saya berminat untuk membeli mutiara anda secara borang atau pukal,
    bolehkah? mohon hubungi saya di celcom -5708703

  3. Adakah anda masih berniaga mutiara sabah nie? Kalau saya nk tempah ikut design saya sendiri macammana ya?

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

